środa, 22 lutego 2012

Audycja o zwierzętach

W piątek pierwsze nagranie. Do Żaka przyjdą łódzcy strażnicy miejscy: komendant Dariusz Grzybowski, jego zastępca ds. prewencji, Artur Krajewski (to jemu podlega oddział konny naszej Straży) oraz starszy inspektor Andrzej Gorący - jeden ze strażników, którzy uratowali psy z Anastazewa.

W sieci w marcu pojawi się blog audycji i wersje mp3 wywiadów.

Bardzo ważna sprawa: nazwa programu. Przecież nie może nazywać się "Audycja o zwierzętach".

Pomóżcie!

3 komentarze:

  1. Przyjaciele... Taką nazwę programu proponuję. Częściowo uświadomi potencjalnym słuchaczom jego treść. Zyskałaś wiernego czytelnika. Pozdrawiam Tomek. Daj znać czy coś pomogłem

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze mieć wiernego czytelnika.
    "Przyjaciele" dołączyli niedawno, ale też znaleźli się w czołówce (razem z "Folwarkiem zwierzęcym" i "RadioZwierzem") propozycji tytułu. Wybrałam jednak coś innego.
    Mam nadzieję, że to Cię nie zniechęca i kiedy następnym razem poproszę o pomoc "kreatywną", nie odmówisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jak i dla twoich przyjaciół -zwierząt najgorsza jest obojętność, także bardzo się cieszę że zostałem dostrzeżony. Absolutnie mnie to zniecheca jednakże chciałbym wierzyć w to że jestem w stanie Ci pomóc, po prostu nie czuję się tak elokwentny jak Ty. Z dużą przyjemnością czytam twoje teksty. Zdecydowanie jak dla mnie są odpreżające. Mam prośbę, czy mogę? Napisz coś o tym jak dla Ciebie przychodzi wiosna, twój zmysł obserwacji, opisy są dla mnie kojące.....trochę to egoistyczne, ale spoko możesz coś zażądać w zamian, serdecznie pozdrawiam Tomek

      Usuń